17.03.2009

"...cat trapped in a mans human body..."

Jeg prøver å finne likesinnede. I surfeportalen skrev jeg "cat trapped in a mans body". Det kom opp tre resultater. 1. Rar chat på avansert engelsk. 2. Judoklubb. 3. "...still single, straight, like chinese food, always smiling, i'm basically a lesbian cat trapped in a mans body, hate traffic lights and shaved head macho men in fact i'm not really a fan of men in general..." Vel, ikke akkurat hva jeg hadde håpet på så jeg prøvde på nytt med "cat trapped in a human body". Da fikk jeg uendelig mange treff. Det var nesten utelukkende salg av for eksempel "wild cat boxershorts $16.99" og "orange fleece cat hat" og så enda et merkelig menneske uten fokus, "...yogi, homewrecker, queer, i'm a cat trapped in a human body, vegetarian, doula, organizer, agitator, anarchist, experimental self-hair-stylist, naked swimmer..."

Har pakket kofferten men vet ikke hvor jeg skal reise. /Kato



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar